Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen op een rij

Algemeen

In welk werkgebied is HomeFlex actief?

Ons werkgebied is in de loop der jaren behoorlijk uitgebreid. We hebben meer dan 900 woningen met totaal ongeveer 4000 bedden in eigen beheer, verspreid over meer dan 120 plaatsen in Nederland. In samenwerking met gemeenten, corporaties, vastgoedinvesteerders en particulieren blijven wij op zoek naar nieuwe huisvestingsmogelijkheden. Heeft u interesse of wilt u graag meer informatie over ons unieke concept? Neem dan direct telefonisch contact op via 0184-820082 of vul ons contactformulier in.

Ik ben huurder van een HomeFlex woning en wil graag een storing melden. Hoe kan ik de storing het beste doorgeven?

Vul bij voorkeur ons storingsformulier in of neem contact op met één van onze storingsmedewerkers bij u in de buurt. Wij zullen de storing binnen één werkdag in behandeling nemen en u telefonisch of per e-mail op de hoogte houden van de status.

Buurtbewoners

Hoe weet ik of er een woning in mijn straat verhuurd wordt door HomeFlex?

Bij de verhuur van een nieuwe woning komen collega’s van HomeFlex meestal kennismaken met de naaste buren, of doen een kennismakingsflyer in de brievenbus. Daarnaast rijden de collega’s die de woningen inrichten of inspecteren in herkenbare HomeFlex-auto’s en dragen ze HomeFlex bedrijfskleding. Maak gerust een praatje met onze collega’s.

Aan wie verhuurt HomeFlex de woningen?

Wij verhuren de woningen aan bedrijven en uitzendorganisaties die huisvesting zoeken voor hun buitenlands personeel. Er verblijven flexwerkers van verschillende nationaliteiten in de huizen.

Houdt HomeFlex controle op de woningen?

Jazeker. Inspecteurs van HomeFlex bezoeken regelmatig de woning en houden intensief toezicht op naleving van de huisregels en andere veiligheidsaspecten in de woning.

Kan ik als omwonende contact opnemen met HomeFlex?

Ja dat kan. Mocht u vragen of opmerkingen hebben, vult u dan het contactformulier op de website in, dan zullen wij zo snel mogelijk reageren.

Wat moet ik doen bij een klacht of conflict over/met de bewoners van een HomeFlex woning?

Mocht een dergelijke situatie zich voordoen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via het klachtenformulier op onze website. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Staat uw vraag er niet bij? Neem contact met ons op via het contactformulier we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.